7/19/2013

Chilling



Kings of Leon-Use Somebody 

  
Moikkis!
  Miten masentavan syksyinen sää viime aikoina onkaan Tampereella ollut. Parina päivänä on tullut käytettyä sukkahousuja ja trenssiä, kun tuolla on niin hirvee puhri. 
 Tänään oli ihan mahtava päivä! Käytiin rakkaan ystäväni Tuulin kanssa sivistäytymässä Vapriikissa. Siellä oli Terrakotta niminen näyttely, jossa oli siis muinaisen Kiinan kiviarmeija, joka oltiin löydetty jostain astetta isommasta haudasta. Oli siis suorastaa mielenkiintoinen näyttely. Niin kun oikeesti :D Sen jälkeen mentiikin sitten kahville. Tai no Tuuli joi kahvia ja minä kuumaa kaakaota. 
Kotiin tulin yllättävän aikaisin illalla. Musta tuntuu, että viime aikoina on tullut viiletettyä kaikki illat jossain niin seiskan jälkeen kotiin tuleminen on aika aikasin. Ja olisi se siltikin, vaikken missään olisi viilettänytkään! 
 Ilta menikin sitten chilleissä meiningeissä. Keitin teetä, koska kurkkua alkoi epäilyttävästi kuivaamaan tuon ulkona hyppimisen jälkeen. Ehkä oon vaan luulosairas. 
 Aloin lukemaan näinkin huippua kirjaa nimeltä L.A. Candy tässä pari päivää takaperin. 
Mulla on ollut toi kirja jo useamman vuoden, mutta ikinä en oo saanu sitä luettua loppuun. 
Oon ostanut jo sen toisekin osan, että ehkä se motivoi mua lukemaan :D 
 Ilta sujui myös mukavasti Pretty Little Liarsin parissa. Mulla onkin ollut siitä ohjelmasta taas vähän taukoa, nyt sain itseni jälleen siihen koukkuun. Olipas muuten hämmentävää nähdä yhdessä jaksossa Arialla samanlaisen leopardikuosisen takin, jonka juuri ostin! Tosin Arian oma oli Zarasta (oli tietty heti pakko Googlettaa, utelias kuin olen...) ja mun oma sieltä Henkalta, mutta nehän on melkein identtiset. 
Hämmentävää! Arian asut ovat kyllä suuri inspiraation lähteeni, että kaippa tämä oli ihan odotettavissa, että jotain samaa meidän molempien garderoobista löytyy. 
 Harvinaisen chilli perjantai on kyllä ollut. Chilli viikonloppu on myöskin luvassa, koska huomenna suuntaan luonnon rauhaan, menen nimittäin ystäväni Essin vanhempien veneelle. Siellä vietän rattoisaa viikonloppua. 
Mitenkäs teidän viikonloppu on alkanut? 


// Today I've spent quality time with my dear friend Tuuli. We went to a art museum, which had an art show about Terracotta. Pretty interesting, I must say!
After that we went to grab a coffee or Tuuli had coffee and I had hot chocolate.
I got home after seven so rest of my evening went by chilling. I had tee, read book and watched Pretty Little Liars. 
So how your weekend has started?  

No comments:

Post a Comment

Thank you <3