6/07/2013

Rento Kesäasu

  
Photos by Mari
  
Hellurei!
Tässä vähän eilistä asua! Oon nykyään ihan hurhatanut noihin maxihameisiin. Tuo uusi hame on itseasiassa vielä mukavampi, kuin se mun leopardikuosinen. Tämä hame venyy ja paukkuu! 
Musta tuntuu, että taidan viettää koko kesän tuossa hameessa. 
Tein tämän hamelöydön yhtenä päivänä Selctedistä. Oltiin Essin kanssa hieman astiashoppailemssa, as you can see :D Tulin kaupassa siihen tulokseen, että nyt on mun viimeset mahdollisuudet ostaa kivoja vaatteita johonkin neljään vuoteen, koska seuraavat vuoteni kulutan vuorkaa maksellen ja purkkiherneitä syöden. 
Ei vaan ehkä selviän ilman niitä purkkiherneitä. Sitä paitsi onhan mulla aina kavereita, joiden kaappeja voin mennä tyjentämään niin ruoka- kuin vaatemielessäkin. 
Näin asiasta kolmanteen pääsin eilen käymään ensimmäistä kertaa salilla piiiiiitkään aikaan. 
Täytyy sanoa, että oon ehkä huonoin reenaaja ja kesäkunto häämöttää varmaan jossain sadan vuoden päässä, sillä pidän aina semmosia omia taukoja (ku ei vaan pygee!) tai sitten tulee joku fyysinen este, kuten tämä kolmen viikon tappajaflunssa. 
Teinpä "kevyen" aloituksen menemällä combatiin ja tänään aamulla kyllä tiesi olevansa elossa, kun joka ikistä lihasta särki. Tänään on varmaan pakko mennä johonkin ventykseen tai saan jonkun lihasjäykistyssairauden. 
 Mahtavaa viikonloppua, muruset! 


// Here is my outfit from yesterday. I'm so in love with maxi skirts! My new maxi skirt (in the picture) is even more comfortable than my other one. 
I think I'm gonna spend my whole summer in that skirt. 

No comments:

Post a Comment

Thank you <3