5/27/2013

Kamera


Ciao Bellas! 
 Olen tässä jo pidemmän aikaa pohtinut, että mitä järkevää aion ostaa itselleni ylppärilahjaksi.
Tämä järkevä hieman rajasi ostoslistaani, mutta tulin lopulta loistavaan tulokseen eli ostan itselleni kameran! Tällä hetkellä käytössäni on ei-niin-oma järkkäri Panasonicilta eli Lumix G1. 
Koska en varsinaisesti ole mitenkään erityisemmin kameroihin perehtynyt, ei tämän kameran laatu sano minulle mitään. Paitsi ehkä sen, että kuvien laatu voisi olla parempikin :D 
Photos HERE/HERE

Olympus Pen Mini on kyllä herättäny oman mielenkiintoni. Olen ehdottomasti ostamassa järkkäriä, koska en halua enää mitään leikkikameroita. Pieni koko on myöskin tärkeä, koska olen tässä viimeaikoina oppinu, että tuollaisen halon kantaminen mukana on erittäin epäkäytännöllistä.
Ja sitten tietenkin se kuvien laatu. Olen lukenut ja kuullut Olympus Pen Ministä vain hyvää ja mitä olen kameran ottamia kuvia katsellut niin on kyllä erittäin hyvä laatuisia!
Olen myös jonkun verran Sonyn järkkäreihin tutustunut. Ystävälläni Marilla on jonkin sorttimentin Sonyn järjestelmäkamera, jolla tulee kyllä aivan upeita kuvia. 
Onko teillä suositella jotain hyvää järjestelmäkameraa? 


// I'm going to buy myself a system camera as a graduation gift. 
Do you know any good system cameras? 

 

2 comments:

  1. aivan ihana nimi tällä sun blogillas!:)
    osta olympus pen mini, koska ihan oikeesti se on niiiiin rasittavaa, kun pitää kantaa sellasta järkyn kokosta kameraa + aina pitää olla iso laukku:o

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi kiitos :)
      Joo mää on nyt tullu siihen tulokseen, että se on varmasti järkevin :D opin kyllä kantapään kautta matkalla, että on raskasta kantaa noin isoa kameraa messissä...

      Delete

Thank you <3