4/22/2013

Here Comes the Sun

Ciao!
Aivan mieletön päivä! Aurinko paistaa ja lämpöasteita on yli kymmenen.
Olen ollut hieman myöhässä kevätvaatetuksen kanssa, mutta tänään päätin ensimmäistä kertaa ulkoiluttaa ihanaa trenssiäni ja laitoin vielä avokärkiset nilkkurit jalkaan. Oi kyllä, se jos mikä meinaa kevättä!


// What a amazing day! Sun is shining and it's actually warm outside. 
Today I put my trench coat on for the first time and I also put on my open toe shoes. 
Oh yes, that mean spring!


Nyt kun vielä vähän aikaa odotetaan niin voi alkaa käyttää avokkaita ja balleriinoja. 
Tosin mulla on tällä hetkellä niin huono tilanne, että ei löydy ensimmäisiäkään balleriinoja mun kaapista. Olen jokseenkin pettynyt itseeni. Mutta ainakin Zarasta bongailin ihan sairaan kivoja baltsuja eli ehkäpä sieltä tarttuu jotkut kivat mukaan! 


// Soon I can wear pumps and ballerinas outside. But sadly I don't own any ballerinas at the moment so I guess I'll have to buy pair. I have actually find nice ballerinas from Zara so maybe I'll do some shoe shopping there!

OUTFIT: Coat/Vero ModaShoes/RizzoPants and Knit/Gina Tricot 


XOXO

2 comments:

  1. Sulle sopii toi sävy huuliin iha törkeen hyvi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos :) Toi on kyllä ihan yks mun lemppari huulipunista! Kevään kunniaks on kiva pistää pinkkiä huuliin :D

      Delete

Thank you <3